تحقیق صنايع هوا فضاي آلمان (BDLI)

دسته بندي : مهندسی » مهندسی هوا و فضا
دانلود تحقیق با موضوع صنايع هوا فضاي آلمان (BDLI)،
در قالب word و در 9 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
نام مخفف انجمن صنايع هوافضاي آلمان BDLI مي‌باشد و اصل آن به زبان آلماني ( Bundesverband der Deutschen Luft-und Raumfahrtindustrie e.V. ) مي‌باشد. اين انجمن يكي از اعضاي انجمن صنايع هوافضا و دفاع اروپا و همچنين عضو انجمن صنايع آلمان است. اين انجمن شامل چهار گروه زير است كه اعضا و فعاليتهاي انجمن بر اساس آن تفكيك شده‌اند: 
1- سيستم‌هاي هوايي و هوافضايي ( Aviation and Aerospace Systems )، 
2- موتورها ( Engines )، 
3- تجهيزات ( Equipments )، 
4- تکنولوژي‌هاي مواد و قطعات ( Material Technology and Components ). 
اين انجمن با حدود 130 عضو نماينده صنعتي با فناوري بالا است که فروش سالانه آن هم‌اکنون 14 ميليارد يورو است و 700 هزار شغل با کيفيت بالا را ايجاد کرده است؛ بدين ترتيب، اين انجمن نماينده منافع يک شاخه کليدي در اقتصاد آلمان است. در شكل روبرو تغييرات فروش اعضاي اين انجمن در طي سالهاي اخير را مشاهده مي‌نماييد. 
اهميت صنعت هوافضا در آلمان از آنجا ناشي مي‌شود كه نتايج تحقيق و توسعه در صنعت هوافضا، مستقيماً در توسعة ديگر شاخه‌هاي صنعتي مؤثر است به گونه‌اي كه اين صنعت استراتژيک به عامل پيشرفت‌هاي تکنولوژيکي و متحدكنندة شاخه‌هاي صنعتي در قسمت‌هاي استراتژيک و حياتي تبديل شده است و با سودآوري بالا و ايجاد تعداد زيادي شغل در آلمان، در مقايسه با ساير شاخه‌هاي صنعتي در موقعيت بي‌نظيري قرار گرفته است. 
2- وظايف 
اصلي‌ترين وظيفه اين انجمن ايجاد ارتباط با مؤسسات سياسي و مراجع تصميم‌گيري، انجمن‌ها و هيأت‌هاي نمايندگي خارجي در آلمان و همزمان با آن، بيمه کردن ارتباطات داخلي در ميان اعضاي اين انجمن است. 
اين انجمن براي ايجاد قوانين جديد ارتباطاتي با کميته‌هاي هيأت وزيران دارد و در مراجع تصميم‌گيري كشور آلمان كاملاً شناخته‌شده است. از طرف ديگر، براي حمايت مناسب از منافع اين صنعت لازم است كه اين انجمن به ايجاد ارتباط نزديک بين شرکت‌هاي عضو بپردازد؛ به همين دليل، در انجمن صنايع هوافضاي آلمان، وظيفه هماهنگي داخلي و تبيين خط‌مشي و استراتژي اين انجمن بر عهدة قسمت برگزاركننده همايش‌ها و کميته‌هاي كارشناسي اين انجمن قرار گرفته‌است.
3- همايش‌ها 
همايش‌هاي اين انجمن در چند بخش موضوعي برگزار مي‌شود: 
- صنايع هوايي، 
- فضا، 
- زمينه‌هاي دفاعي، 
- مواد و تجهيزات. 
برگزاركنندگان اين همايش‌ها، شرکت‌هاي عضو انجمن و از ‌گروه‌هاي مرتبط هستند كه با هدف تعيين خط‌مشي صنايع در موضوعات مرتبط، اين همايش‌ها را برگزار مي‌كنند
دسته بندی: مهندسی » مهندسی هوا و فضا

تعداد مشاهده: 825 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 9

حجم فایل:139 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 9 صفحه، قابل ویرایش.