تحقیق کاربرد کامپیوتر در فوتبال

دسته بندي : عمومی » سایر
دانلود تحقیق با موضوع کاربرد کامپیوتر در فوتبال،
در قالب word و در 11 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
امروزه اگر بگوییم کامپیوتر در تمامی بخش های زندگی در کنار انسان است،حتی در مربیگری و آنالیز فوتبال،مطلب گزافی نگفته ایم.
نقش مهم و حیاتی کامپیوتر در بخش های مختلف صنعت و زندگی را به هیچ عنوان نمی توان نادیده گرفت. کامپیوتر این دستگاه کوچک و خستگی ناپذیر، از زمان ارائه اولین نمونه آن بصورت PC بطور بسیار چشمگیری وارد عرصه های مختلفی شد و چنان تحولی در آنها ایجاد کرد که دیگر دنیای بدون کامپیوتر معنا ومفهومی ندارد.
 ورزش نیز بعنوان یکی از این عرصه ها، با حضور پر رنگ کامپیوتر،پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته. بطوریکه فاصله بین کشورهای صاحب ورزش با کشورهای در حال توسعه به یمن استفاده بهینه و تخصصی از کامپیوتر بسیار کمتر شده است. در حال حاضر از کامپیوتر در بسیاری از رشته های ورزشی و بخصوص فوتبال استفاده می شود. با توجه به این نکته که فوتبال امروز از مرز ورزش گذشته و به یک صنعت تبدیل شده است،حضور کامپیوتر در سطوح بالای آن و در کنار مربیان مجهز به دانش روز دنیا به یک نیاز ضروری تبدیل شده است. آنالیز کلی تیم و پیدا کردن نقاط قوت و ضعف،نگهداری سوابق پزشکی ورزشکاران،مقایسه عملکرد ورزشی و جسمی بازیکنان،از جمله موارد استفاده از کامپیوتر است. 
در این مقاله فصد داریم در مورد نقش کامپیوتر در فوتبال حرفه ای بپردازیم و ببینیم که کامپیوتر در این زمینه تا چه اندازه می تواند تاثیرگذار باشد
دسته بندی: عمومی » سایر

تعداد مشاهده: 4058 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 11

حجم فایل:141 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 11 صفحه، قابل ویرایش.